Stranice namenjene odabranoj poeziji i vrhunskoj prozi.

21. 11. 2012.

NIKON JERUSALIMAC - "POVEST TUĐINA I PLENIKA"

                                   Sedoh i smotrih kako teku beskorisno.
                                   Obretoh svest moju tromo, um moj odrvenjen
                                   i namučenu mi dušu ljuto uništenu.
                                   Ostavi dušo slasti, ne teci u neizvesno,
                                   da ne preduhitri te smrt
                                   i da ne polučiš spasti se.
                                   Lukava nedra pomračuju dušu moju.
                                   Srp izoštren žeti čuvstva.
                                   I meso truli od mnoštva zla mojih.
                                   Oči pokri, nikako ugledati.
                                   Ruke i noge iznemogoše,

                                   krepost ne imajući sasvim.
                                   U dobro sumnjam, u lukavo biše.
                                   Kao ptoma, kao pas.
                                   Kao tuđin i plenik beskorisno spavam.





Нема коментара:

Постави коментар