Stranice namenjene odabranoj poeziji i vrhunskoj prozi.

21. 11. 2012.

MILETA JAKŠIĆ -" PRIVIĐENJA"

                                 


                           Ko mutan prizrak gigantskoga zida
                           Jesenja magla vidik mi zaklanja,
                           Pogled mi prekida:
                           Jedva nazirem senke crna granja
                           Tamna obličja džbunja, golog pruća -
                           A gde je selo? Ni crkve, ni kuća!
                           Sve grezne, tone u magli, tišini.
                           Ljudi se kreću ko bezglasne seni
                           U tom povodnju;- tako mi se čini
                           Da se u carstvu tajanstvenog dima
                           Ti ljudi  samo priviđaju meni -
                           Da, oni meni, a ja opet njima.








Нема коментара:

Постави коментар